четвъртък, 22 март 2007 г.

Белези по дланите

Домочадието се увеличи с две котки. Това е нещо, което си заслужава отделен постинг и ще си го получи. Сега се сетих обаче за друго и бързам да запиша, докато не е отлетяло. Една ме одра, защото Дара реши да тръгна да я подуши точно, докато я държах в мен (котката). И то направо си ме раздра - от безименния до китката, сега е много смешно как съм си налепила дланта с лейкопласт. Да, почистих и намазах с йодасепт поради липса на реванол, пак трябва да си купя.
Та мисълта ми бе, че започнах да се притеснявам за решението си с котките и кучо. Един човек, който ми се пише добронамерен, ме отразя - да съм забравела някога изобщо да свикнат, а ако съм искала толкова - да съм се заредяла с дезинфектанти и превързочни материали. Както ме 1) болеше; 2) бях самата аз несигурна и 3) накипяло, направо го отсвирих. После братът каза да не говоря глупости и че ще свикнат.
Да си дойдем най-конкретно на думата - ей-така ми се иска да вървят нещата. Достатъчно е, че аз, смелата в решенията си, вземаща понякога рисковани (а може би и леко безразсъдни) такива се чувствам страшно зле, ако се окаже, че не е станало както съм си мислела (или в момента не става така), та някой близък да ми подлее още повече вода. Ще ми се, когато отвътре не достига увереност, да има кой да я даде отвън.
Ама изобщо не е трудно да се каже "Нищо, ще се оправят нещата, ще видиш."
Една, две... седем думи. Я, любимото ми число!

3 коментара:

  1. Нали си гледала "Спас и Нели"...

    ОтговорИзтриване
  2. Гледала съм го. Дара е живяла години с предишната ми котка Рея. Което автоматично значи, че и аз съм живяла години с куче и котка у дома.
    Постингът не беше, обаче, за отношенията между тези животни. А по-скоро за отношенията между хората.

    ОтговорИзтриване
  3. аха, разбирам, значи третия параграф е основния. или четвъртия?
    между другото, "Спас и Нели" (не късометражния, а игралния) беше (и) за отношенията между хората зад животните.

    ОтговорИзтриване