понеделник, 26 ноември 2007 г.

Раз, два, пълна кошница

Има хора, които могат да разказват толкова увлекателно, че да те пленят на мига и да те подтикнат да вършиш наглед безумни неща. Има хора, които са толкова склонни да бъдат пленявани и омагьосвани, че само се оглеждат за подходяща възможност, защото животът им се осмисля от такива безумни неща. Когато преставител на първата и представител на втората група се срещнат, не знам за първия, но втория потрива ръце и преминава в действие, след което се чувства много добре.
Пример: прочетох в блога на Алвин за една книга и написаното от Алвин толкова ме грабна, че тръгнах да си я поръчвам на прима виста, без да я взема първо от някой да прочета, да видя дали ще ми хареса. Ползвам услугите на Мобилис, много съм доволна от тях. Те да вземат да имат още книги на Уортън, аз да взема да си ги поръчам всичките. Клик, клик, готово. Седем броя. Едно от щастливите ми числа. Чакам ги до края на седмицата.
Чувствам се превъзходно. Дано и книгите ми харесат.
А преди няколко дни спорихме защо съм си купувала книги и най-вече - оригинални дискове. Сетих се в този контекст, но това е предмет на друга тема, че настроението й няма да е така лежерно.

5 коментара:

  1. Непременно прочети и "Последна любов"! Много красива книга е :)

    ОтговорИзтриване
  2. Уилям Уортън е великолепностен... "Последна любов" бих препоръчал и аз за начало, "Илюзии" е втора в личния ми Уортънов топ.

    ОтговорИзтриване
  3. Пристигнаха книгите, започвам да чета, мерси за насоките :)

    ОтговорИзтриване
  4. Не знам точно кои книги си поръчала, но към препоръчаните от преждеговорившите ;-) читатели бих добавила и "Татко". Хем много я обичам, хем някак си върви като логично продължение в тая редица, преди да преминеш към по-несемейната и фантазна част от творчеството на Уортън, тип "Франки Фърбо". :-) И, pls, ще дадеш feedback щом ги прочетеш, нали? :-)

    ОтговорИзтриване
  5. @Мира - разбира се, ще споделя :) "Татко" е сред поръчаните, за съжаление "Последна любов" я нямаше изобщо, но ще я потърся на Панаира.

    ОтговорИзтриване