събота, 16 август 2008 г.

Spirit of Burgas

Започна много добре - доста прилична организация, няма да връзваме сега кусури за неща, които не засягат хората, а само тия от нас, дето се правим, че работим . Но много слаба посещаемост. Дано да се вдигне малко днес и утре, защото наистина е много готино събитие. От една страна, такъв фест у нас не е имало и ще е добре да се задържи като традиция, защото определено си заслужава. Освен това е професионално направено. Има за всекиго по нещо. На удобно място е. Комбинира български и световни групи. Добре е, добре.

Аз сновях главно между основната сцена и рок сцената (която е тъпо озвучена и между парчетата се чуват ясно околните сцени, то добре, че не се чуват по време на парчетата). Но пък е много плътно населена с изключително добри български групи. Браво на всички, които забиха там. Гледах Odd Crew - това са "Каскадьори" с ново име. Жестоко, много им се радвам - втвърдиха звука и това много добре им пасна. Много са талантливи тези момчета, сега чакам с нетърпение да издадат четвъртия албум. Чух и последните четири групи - AsSoon As Possible, Fault, Alien Idustry и Fyeld. Добра работа, спор няма. Ама много рехава посещаемост, да му се не види. Направо ми стана мъчно. За Alien се изсипа повече народ, защото тъкмо бяха приключили The Sisters of Mercy и хората просто се преместиха по направление. Групата пък започна по-късно, на мен пак ми хареса как свирят - не съм ги слушала след концерта на "Министри". Но не можах да си подивея като хората, защото се бях изтъпанила да снимам, от десетките изщракани пози барем излязат 2-3 свестни. Е, няма, братче. Аз ли съм станала супер некадърна (преди си бях само некадърна), милото фотоапартче ли ми прави напук, осветлението ли е ужасно (нали съм етична, не пускам светкавица, въпреки че не ме пускат да снимам пред сцената, като на главната сцена, странно организаторско решение), не знам, но нищо не се получава

Както винаги, когато ще се мотам пред рок/ метъл сцени по работа, си бях с най-бялата и най-елегантна лятна рокля, с токчета, разбира се (на Систърс ъф мърси просто ги събух, защото основната сцена е на брега, в пясъка, зарязах ги при охраната и си снимах боса). Много обичам да всявам смут сред "трю" феновете и фенките, които са от-до в черно и с кубинки, примерно. Особено като ми писне да снимам и се пораздвижа малко. А и съм на плюс, един англичанин се спусна да ми обяснява колко съм красива, разбираш ли, после някакъв заблуден момък щеше да ме води на някакво интересно място, но не сподели какво е то, като разбра, че все пак имам планове за вечерта и те не включват в себе си неговата персона.

"Систърс ъф мърси" бяха чудесни, не съм им фенка и почти не съм ги слушала, но от това, което чух, смятам сега да си ги прослушам по-обстойно. Много добър концерт (само че ние мразим пушеци, безценни, мразим ги, още повече ни пречат да снимаме), звукът ми хареса, публиката ми хареса, групата ми хареса...
Малко по-късно ще кача някой фотос за цвят.
А сега - към втория ден на туй музикално събитие

2 коментара:

  1. Я пиши нещо и за сета на Asia Dub Fondation...
    Ако имаш впечатления де...
    :(:(:(
    Аз тука полудявам!
    Щях да ходя, ама се наложи да остана в любимата столица...:(((

    ОтговорИзтриване
  2. Ще напиша, като мине :) Той е днес вечерта :)

    ОтговорИзтриване