вторник, 4 ноември 2008 г.

Киномания 2008

Задава се тазгодишната Киномания. Потърсих сайт, защо не намерих - не знам. Иначе безплатната програма я видях и си взех една, да се ориентирам не в друго, а какви филми ще превеждам. За сега са ми стоварили цели 7 (седем). Процентно хич не е зле, мисля. И трите за танго - при кого да идат, ако не при мен, а, питам аз!

Като изключим тези филми, едва ли ще гледам други. Въпреки че много ми се щеше да видя "Завръщане в Брайдсхед". Книгата ми е толкова любима и все не мога да си я намеря да си я купя (рожденият ми ден не е скоро, ама други празници се задават, ако някоя добра душа си търси повод да ми я подари lol ). Но напоследък гледам само филмите, които превеждам...

Както и да е. Има и други филми, които ми представляват интерес: Одисеята, Бежар, "Влюбените животни" (ех, този ако можех да го превеждам... няма и думичка в него!), "Другия", филмите за Мик Джагър и Джордж Майкъл, продължението на "Ирония на съдбата" и прочее.
Хайде да ходим на кино!

Няма коментари:

Публикуване на коментар