четвъртък, 5 февруари 2009 г.

Прекъснатият полет

Ровичкайки в блогове, когато ми се чете нещо интересно, и следвайки линк след линк попаднах на постинг за Висоцки (неотдавна бе рожденият му ден) и линк към книгата на последната му жена, актрисата Марина Влади, за него. Лично аз винаги много съм харесвала Висоцки, но никога не съм знаела много около него, около ситуацията, когато е бил жив, почти нищо за живота му и също толкова нищо за това какъв човек е бил. Някак си, въпреки че никак не ме интересуват личностите на музикантите, чиято музика харесвам, има някои изключения и Висоцки е едно такова. Но винаги съм отлагала за "по-нататък" четенето и осведомяването, защото подозирах, че ще е много, сложно и въздействащо. Но някак си от чисто любопитство се зачетох във "Владимир или прекъснатият полет" и въпреки дедлайните и многото работа без дедлайни, не можех да спра, докато не я прочета. Книгата толкова силно ме развълнува (въпреки някои дребни недоизкусуреници при превода), че ми се ще да я споделя:

"Владимир или Прекъснатият полет", а блогът, откъдето стигнах до нея, е Блогът на Павел Николов.

Няма коментари:

Публикуване на коментар