неделя, 6 май 2007 г.

Имен ден

Обичам си имения ден. Получавам повече поздравления, отколкото за рождения си, защото всички знаят, че празнувам, а не всеки ми знае рождената дата. Дара получава много агнешки кокали, защото ходим при дядо, на когото съм кръстена, а там са заколили традиционното агне. И пием разни алкохолни напитки отпреди 30 години - той си пази. Днес имаше вино от 1972 и ликьор от неизвестна година, но и той от някъде там трябва да е. И едно смрачено огромно зелено поле, из което пасат много коне. В това село има много коне и въпреки че сигурно половината село ни е рода, така и не може да се намери някой кон да пояздя. Затова като се постопли още малко ще ходя сигурно на езда в китната столица. Модерни времена.

Технологиите са хубаво нещо. Оттатък брат ми пусна "High Hopes" и за да не си пускам аз оттук или да не ходя двете крачки до там, по кю-то му писах да усили. Същия ефект щеше да има да извикам през отворените врати, ама друго си е по нета.
Имам много работа, а не ми се работи. Трябва да уча по фински и ми се учи, но понеже нали имам много работа, тя е с приоритет. А всъщност се мотам.

1 коментар:

  1. браво, чакаме и репортажа за Мерилиън.
    Новия албум ли представяха? Не може да се сравнява с "Marbles".

    ОтговорИзтриване