вторник, 20 май 2008 г.

Кайли!

За малко да не отида на този концерт. Така ужасно много ми се спеше - пак бях работила по цели нощи - а освен това изобщо не мога да кажа, че познавам творчеството на Кайли Миноуг, даже последните неща, които хващах с периферния си слух никак не ми харесаха. Но после си казах - защо пък не, а и добре стана, че отивах с компания. Нямаше подгряваща група и обявеният за 8 часа концерт започна към 9 без 10. Струва ми се, че за изпълнител от такъв ранг, в разцвета на кариерата си, непосредствено след издаването на нов албум, в страна като нашата, имаше малко хора. Обикновено се оплакваме, че идват позалезли изпълнители (което ми е странно, не стига, че идват, ами едва ли не - защо били идвали, а някои направо стават нахални, вземат, че дойдат още два-три пъти, ама че работа. Ама това, че в други държави също така правят - няма да се сравняваме с другите, я! Назарет и Юрая Хийп нека си имат всяка година концерт в Норвегия, че и по няколко на година, ние тук сме развита държава, къде ще се сравняваме с някакви ескимоси...). Кайли не е залязваща и го показа с такова първокласно шоу, че ми скри шапката. Концерт на изключително ниво, радвам се, че бях близичко до сцената, поради рехавостта на хората в отрязъка близо до нея, и видях всичко. Освен това тя показа и че има глас и го използва, да не говорим за закачките с публиката и като цяло прекрасното настроение.
Харесва ми, когато ходя на такива концерти, защото за мен винаги основната причина да се занеса на концерт е именно да видя как се държи този или онзи на сцена, какъв "театър" разиграва (музиката си я слушам главно у дома).

1 коментар: