четвъртък, 23 юли 2009 г.

А-ха и албумът

Вчера случайно попаднах на края на новинарска емисия, не помня по БиТиВи или по Нова и водещата екзалтирано съобщи как скоро ще излезе новият албум на А-ха.
Аз седя, гледам и не вярвам на ушите си.
Дали този, който е списал въпросната новина:
*не е видял, че албумът излезе миналия месец за повечето страни от Европа;
*или - да допуснем - е писал всъщност за официалното му пускане на нашия пазар, като тогава случайно е пропуснал да каже кой ще е разпространителят? Обаче на мен не ми се вярва албумът изобщо да бъде официално разпространяван у нас;
*или е решил да съобщи на българските зрители супер важната и пряко касаеща ги новина, че албумът ще излезе след няколко дни... във Великобритания?
Който и от тези случаи да е, много тъпо.

Мммм... може и да не съм разбрала и след като на 19 юни издават "Foot of the Mountain", А-ха сега издават още един албум?

Иначе аз го изслушах, доста добър. Може би сега е моментът да представя един блог за музикални ревюта, които си пишем от любов към музиката и писането, там се мъдрят словата ми за "Foot of the Mountain" и за наскоро излязлата компилация от песни на Джордж Харисън.

Няма коментари:

Публикуване на коментар