петък, 18 януари 2008 г.

Историческото съвремие

Не вярвам, че в тази зала има народен представител, който да не е на ясно какво означава физическото унищожаване на над един милион мирно население арменци, но историческата истина е една, а политиката и съвремието - съвършено други.

Според някой си Александър Радославов от Коалиция за България, който

заяви, че е гласувал "против" проектите на решения и на декларация, защото в основата на мотивите на вносителите стои омразата.
По думите му не може омразата да се проповядва от парламента като средство за политика
.

Според Нюз.бг.

Аз съм напълно объркана. Да оставим настрана, че в родния ми град има много арменци, че баба ми е преподавала в арменското училище там, че имаме приятели арменци, че обожавам "Егур, Егур" в София, че смятам писмеността им за ужасно красива, че страната винаги ме е привличала, че, че... Няма да го взимаме предвид. Да не замесваме любовта, че не се знае къде ще му излезе краят, като подкараха омразата...

Просто искам някой да ми обясни, като за блондинки, дори обещавам да се замисля да се изруся, ако получа удовлетворяващ отговор, след като историческата истина от една страна и политиката и съвремието - от друга, са две "съвършено", сиреч тотално, абсолютно и непогрешимо различни неща,


ся ко'ш прайм?


Това значи ли, че все едно историческата истина вълци я яли и ще живеем, като й лопнем кепенците под носа, да се оправя?
Или ще я изкилифенчваме, за да пасне на новите дрехи на съвремието?
Или нещо трето, недей си Боже, четвърто, което бедният ми прозт акъл не може още да осмисли и вербализира?
Че аз не съм гений на модерната мисъл е ясно, но дали тоз гу'син ще е тъй любезен да изясни проблемата, която така ме тревожи...

1 коментар:

  1. Позволи на един невеж арменец, който само от 30-40 години се мъчи да връзва цървулите на събратята си българи, да ти отговори. Тази работа не е като онази и аз съм бил премного тъп, за да разбера някрая, че всеки сам трябва да се научи да си връзва цървулите. Обяснението на скритите мотиви за непризнаването на Арменския геноцид е тъкмо обратното на това, което се казва и вижда. Твърди се, че този исторически факт не засяга България, нито българите като етнос... И в същото време буквално тези дни Първанов води преговори с турския си колега за компенсациите за геноцида над тракийските българи. Как мислите - кога и къде се е случил този геноцид? Да, правилно - нямате нищо общо със зодията си! По същото време и на същото място, където се извършва Арменския, но сега да се върнем на темата "актуална политика". Смятате ли, че конструкторът на тристранната коалиция не се е посъветвал с вожда на ДПС уместно ли е точно сега да си искаме милиарда от Турция. Отговорете си сама и мислете по-нашироко и по-надълбоко. То и за онази работа е в сила! Привет!
    д-р Илия Симеонов
    iliyasim@yahoo.com

    ОтговорИзтриване