сряда, 7 април 2010 г.

Без концерт на Кататония

Утре трябваше да има концерт на една от много любимите ми групи, за чийто последен албум пуснах ревюто и тук - Кататония.
Тъкмо се готвехме да пътуваме за София след празничните дни в Бургас, и - изненада. Всъщност даже не е изненада, предвид кой е организаторът на концерта - НМА.
Но ужасно много ме е яд и съм направо бясна - не само защото няма да има концерт, но и заради начина, по който протича това "отпадане". Повече подробности - в Катехизиса, а аз продължавам да беснея. При това положение концерт на Анатема със сигурност няма да има. Гадове, измамници, подлеци!

1 коментар:

  1. Нали? И аз беснея от час и нещо - от както научих. А вече се бях подготвил и отпуската беше уредена и... Анатема и мене вече много ме съмняват... А Кататония толкова много ми се искаше да ги видя... Но, уви!

    ОтговорИзтриване