петък, 28 март 2008 г.

Music for the masses

Преди малко приключих една дъъъълга статия, която бавя от повече от месец. По едно време разбрах защо така я бавя – информацията, която трябва да изчета, преди изобщо да седна да си оформям текста в главата и после на листа, си е много. Да не говорим, че аз самата не съм с много ясна визия за нещата и всичко ми изглеждаше огромна каша. Сега я написах, прегледах, разделих на карета с подзаглавия и пратих. Край! И не ми се спи чак, толкова съм доволна, че я отхвърлих.
Става дума за ситуацията в музикалния бизнес в световен мащаб. Преди да уточня мащаба, Хейзъл ме попита – в България ли? Аз исках да пиша малко и за България, но материалът се удължи, а у нас впрочем има ли такъв бизнес изобщо? Да, вярно, че “световен мащаб” е много общо, стана по-скоро Америка и Европа. Отчитам, че Азия си е фактор, но пък е за наше издание, така че читателите ще преживеят липсата на информация за азиатския пазар. Надявам се.
Научих доста интересни неща, обаче не ми се пише :) Ще се самокопирам, като излезе статията.
То съмнало вече. Нещо за душата:

Няма коментари:

Публикуване на коментар