сряда, 21 февруари 2007 г.

Луда сряда

Истинска лудница, би могло да се каже. Събужда се човек след недостатъчно часове сън, а навън, за щастие, грее едно слънце и му оправя настроението. Няма време за разходка на кучето, но то сякаш почна да свиква и ще ме изчака да се прибера през обедната почивка. Какво не е наред в мен, та е достатъчно едно плисващо в лицето слънце, за да ми осигури невероятен заряд настроение? Или май точно това е нормалният ред на нещата.

А днес, според народните поверия, е един от най-лошите дни в годината. Луда сряда, Черна сряда, Куца, Крива сряда - наричат я така, защото хората смятат, че това е денят на лудостта. В някои области смятат, че лудостта се предизвиква, ако днес човек работи каквото и да е (както вече споменах, работното ми място определено не спада към тези региони).

На полуделите им се бае, поливат ги с билки и им дават да пият отвари.

На моменти и според някой хора и аз трябва да се зачисля към този контингент пиещи отвари. Затова - бодро към кафеварката! А в слушалките звучи невероятно луд албум - сякаш нарочно съм го оставила да го ревюирам днес. "Accidents Occur Whilst Sleeping" на Lupen Crook. Заслужава си да се чуе!

Няма коментари:

Публикуване на коментар