петък, 18 април 2008 г.

Дъга



Имаше навремето едно много хубаво списание. Гледам го сега - не ми се струва чак толкова цветно и огромно, както тогава, но все още ми е много любимо. На неравни, но редовни интервали от време се случва да се повдигне темата за "Дъга" и по-специално за сканирането му и качването му в "нетя". Сценарият се развива по следната схема:
- някой споменава
- много хора се ентусиазират
- аз си нямам друга работа и се обаждам, че имам всичките броеве
- дружен рев да се сканират и т.н.
- аз с охота се съгласявам
- след първия път вече обяснявам, че аз не мога, защото скенерът ми е малък, списанията са нестандартни като размер и отнема ужасно много време, ако трябва да се наснаждат страници
- евентуално се появява някое предложение, което обикновено не е практично
- работата замира.

Тази история датира отпреди 5-6 години сигурно, когато с тогавашното ми гадже - хора с повече свободно време - бяхме решили да осъществим проекта. Той сканира, каквото сканира, аз по едно време бях сканирала целия Билбо и Властелин, сега гледам в нета ги има и се чудя дали не са те, ама както и да е. Та от цялата работа седят само кориците на 2-3 места в нета и по някоя и друга страница, колкото да се дразни човек.

Пиша пак по темата, заради коментарите към поста на Цонко за една любима моя книга. Амбър спомена нещо - ами хайде, дано този път стане.

И като стана дума за ЕЛО, не ми излиза от главата, че заглавието на първия епизод е някаква игра с "А утрините там са тихи":




Искам само да добавя, че малко съм рисувала из тия Дъги. Най-вече къде имаше за решаване ребуси и устните и ноктите на девойките са в червено на места. Все пак първият брой е излязъл, когато съм била на годинка :) Не, че не е поправимо, но аз да си призная.

Е, за този пост има само един-единствен възможен етикет.

4 коментара:

  1. Аз ще ги сканирам, спокойно. Неотдавна в работата купиха голям бърз скенер. Досега имаше голям, но много бавен (и леко развален) скенер, тъй че не ми се сканираше на него, нито пък на малките, при които страниците трябва да се сканират на два пъти и после да се сканират. Получаваше се поне по 3 часа на брой, за което просто нямам нерви.
    Та с новия скенер, който още не съм видял, смятам, че в близките месец-два ще е готово, макар и още да не съм почнал. Липсва ми 3-и брой, за който се разбрахме с един колега да го донесе, и последните два, които още не е ясно откъде ще намеря. А преди години един човек е изявил готовност да сложи сканираните списания на своя сайт, тъй че мисля, че и откъм хостинг няма да има проблем.

    Боян

    ОтговорИзтриване
  2. а "конкурентите" от "Чуден Свят" събираше ли? :)
    бр.27:
    http://detstvo.noviniteb.com/index.php?newsid=170

    ОтговорИзтриване
  3. Не, имах само няколко броя
    "Чуден свят".

    @Боян - казах, че имам всички броеве, така че мисля е ясно от къде могат да се намерят тези, които ти липсват. Само трябва да се разберем как да ти ги дам, а за хостиг мисля, че е пълно с предложения. Номерът е да се качат така, че да удобно за разглеждане.

    ОтговорИзтриване
  4. Ей, върна ме в детството.
    Аз имам доста голяма колекция, ама не знам къде е завряна.

    ОтговорИзтриване