неделя, 25 май 2008 г.

Йелена Томашевич

Видях го у Хейзъл - аз Евровизия не гледам, а и изобщо не се интересувам от този конкурс, не знам какво става, коя е българската песен, нищо - и се чувствам прекрасно :) Но тази песен толкова ми хареса, че я поствам и аз (има хубав текст):



Jelena Tomasevic - Oro

Ko li miluje milo moje,
Ko li usne te snene budi?
Ne zaboravi ime moje
Kada krene da, da te ljubi
Klasje moje, ne spavaj.
Njega ljubi, mene uspavaj.
Ne lomi mi led, vodu nema,
Ne soli mi ranu, suza nema.
Ko li zaigra oro moje?
Neka ne igra za nas dvoje.
Klasje, mene uspavaj.
Nuna nej, nuna nuna nuna nuna nuna nej...
Na Vidovdan probudi me da ga opet pogledam.

1 коментар:

  1. Определено много добра песен. И като изпъление, и като текст и като музика.. Не може да я слушаш безразлично

    ОтговорИзтриване