вторник, 5 юни 2007 г.

Up The Irons!

Сиреч - вдигнете ютиите! С намигване.
Снощният концерт на Айрън Мейдън описах толкова постно в "Словеса", че даже линк няма да дам, досрамя ме. Но ми е чужда метъл реториката, а ако не използвам нея, в издание като нашето се сещам само за този сух начин да предам събитието.
Накратко - слушам Мейдън сравнително отскоро - едва две-три години - и не съм запозната обстойно с дискографията им. Но доста ги харесвам и отидох на концерта не само, защото е "голяма" група. Предвид обаче, че ще има много хора и то, хех, метъли - използвам думата внимателно, защото има метъли и метъли; се настаних на трибуните. От там се виждаше перфектно, само че през цялото време звукът не беше на ниво, което поразвали малко усещането. Но пък аз си подивях, какво пък толкоз. Брус беше невероятен - като живак на сцената. Останалите свириха също чудесно. Като сценично поведение, декори, осветление - всичко беше проява на висш професионализъм. Смешно, но след сцената на Джордж Майкъл огромната само по себе си сцена на Мейдън ми се стори като в читалище. Имаше много, много хора и те всъщност направиха част от вълнението около концерта за мен - отгоре цялото море от скандиращи, пляскащи, куфеещи и всичко, което се прави на такъв концерт, изглеждаше велико. Та така. Сетлистът:
1. Different World
2. These Colours Don't Run
3. Brighter Than A Thousand Suns
4. Wrathchild
5. The Trooper
6. Children Of The Damned
7. The Reincarnation Of Benjamin Breeg
8. For The Greater Good Of God
9. The Number of The Beast
10. Fear Of The Dark
11. Run To The Hills
12. Iron Maiden
Encore:
13. 2 Minutes To Midnight
14. The Evil That Men Do
15. Hallowed Be Thy Name


Обичам The Evil That Men Do.
Концертът, ако трябва да съм максимално обективна, беше добър, не чак велик - поради проблемите със звука, беше доста кратък, Мейдън излязоха по светло (още в 21 ч.), накрая Брус си позагуби гласа мъничко... Но аз лично си прекарах страхотно.



Снимки: Светослав Драгиев, СМЕ.

2 коментара:

  1. интересно...мерси за впечатленията.
    жалко, че не са пяли повече от "Powerslave" или "Somewhere in Time".

    ОтговорИзтриване
  2. Аха, около мен хората все за "Somewhere in Time" се оплакват. Жалко, но какво да се прави - това не беше специален концерт, задето не са идвали толкова време тук в този състав, а редови такъв от турнето, промотиращо новия албум. Сетлистът е едно към едно с този от предното шоу, в Любляна. Nothing made on purpose just for us ;)

    ОтговорИзтриване