сряда, 11 юли 2007 г.

Музиката с "М"

Както бях споменала, няма измъкване от музикални събития, белязани с буквичката "М". Мина време, но това не пречи да драсна два-три реда за два-три концерта. Особено когато в съвсем непосредствено бъдеще предстоят още два.

Първо беше Тайп Оу Негатив & Мерилин Менсън. Колегата написа превъзходно ревю. .
Аз искам само да отбележа няколко момента. Странно лоша организация. Дори и за СМЕ. 
За пръв път ми се случва и група да излезе по-рано от обявеното - Тайп започнаха преди 20:00, поради което не успях да хвана сета им от началото. 
Стадион "Академик" изглежда жалко за концерт. Изглежда жалко.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Тайп излязоха по светло, свириха по светло и приключиха по светло. Сцената им изглеждаше така, сякаш някой набързо бе разчистил едно местенце да посвирят. Никаква атмосфера. За сметка на това те свириха размазващо добре. Респект, както казват в метъл средите (и не само там).





Мерилин Менсън направи добро шоу, хареса ми (освен отвратиелния звук). Всичко си беше както трябва. Нито мога да кажа, че беше разтърсващо, нито - че не струваше. Получих това, за което бях влязла. Гласът му беше в чудесна форма, държа се на сцената точно както му отговаря на имиджа. Да, той е МТВ звезда, но аз не мисля, че е нито толкова полиран, нито пък толкова скандален. То е явно, че има някаква травма (сигурно), но за мен това е по-скоро повод да ми е малко мъчно за него.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Олеле, слушам едни разкошотии на Канзас....

Та, какво друго исках да споделя. Чувствам се добре в обкръжението на хората на този тип концерти. Отвратителни са ми всички с бирени коремчета, сплъстени коси, мешки и мръсни кубинки. Забравяме за тази част. Мили са ми подрастващите от мъжки пол, току-що открили що е то да принадлежим към такова общество, примамени от блясъка на накитниците с капси, дългите буйни коси, черните дрехи и изчанчени бижута. (Аз обичам мъже, които носят едри бижута, а кой по-добре от рокаджиите/ метълистите се вписва в картинката?) Мили са ми и по-възрастните хора, слушали тези групи в младостта си, които идват на такъв концерт и сигурно после малко съжаляват, че са дошли, заради цялата "хулиганщина", но и се радват, пак може би именно заради нея. И си умирам за малцинството развели разкошни дълги коси младежи на моята възраст ;) с внушителна осанка, намерили време да се погрижат за себе си, изливащи емоции пред сцената. И сред тях е пълно с всякакви, знам - комплексари, които само така могат малко повече да "подивеят"; типове "по-велик от мене нема"; вманичаени последователи на каквато и вяра да са си намерили в тази музика; заети хубавци с гаджета ;)
Но ми е добре в тази среда. Точно толкова, колкото и на коктейлно парти (не от типа, на които поканените се нахвърлят върху блюдата, моля ви). И ми е малко мъчно. Заради невъзможността на комбинацията.

Няма коментари:

Публикуване на коментар