вторник, 19 август 2008 г.

SoB - 2

Като писах за първия ден, да напиша накратко и за втория. За снимките все още не ми е останало време, да не говорим, че имам да обработя две интервюта, сега се сетих, бях ги забравила, и ми се вкисна настроението

Добре е, че през уикенда имаше повече хора. Силно се надявам догодина този фест да го има пак, да е не по-малко добре организиран (нали имаме един български обичай да съсипваме нещата, които са започнали добре) и още по-посетен. Лично на мен ми хареса разнообразието от стилове, както и много силния подбор на българските банди, които свириха на рок сцената. Тези от Мюзик спейс също бяха добре подбрани и въпреки че гледах една много малка част от тях, мисля, че направиха шоуто, за което бяха поканени.

Asian Dub Foundation в събота бяха невероятни. Толкова енергично и раздвижено сценично присъствие, че дори да не знаеш парчетата, те завладяват с настроението си безрезервно. Харесаха ми "Кошийн" в неделя, но имаше проблеми със звука, които продължиха и на Cradle of Filth.

Можех ли да го напиша по-лаконично? Едва ли

Интересно ми е къде ли ще е фестивалът догодина, защото предполагам, че строящото се "нещо" на мястото на хотел "Приморец" ще бъде завършено и няма да се радва много на децибелите. Между другото кратко проучване днес показа, че звукът се е чувал из най-невероятни части на града, вероятно благодарение на палавия бриз, а живущите край парка са пострадали най-яко (имайки предвид, че там живее солидна доза население в пенсионна възраст, което едва ли се кефи на диджей сетовете до шест сутринта. От друга страна, знаеш ли, може пък и да има някоя баба-рейвърка...)

Бележка: почти съм измислила рисунката на татуировката (временна, с къна), която ще си направя - нещо, което изпипвам от поне 4-5 години. Трябва да стане много хубаво :) Стигнах до препоръчания извод, че мъжете, които... (справка - коментарите на предишния пост) са кретени от най-чист вид. Неколкократни справки в огледалото показаха, че за пръв път от години много си харесвам фигурата (крайно време беше!) и като цяло слънцето все пак изгря (нищо, че е още само 5 часа сутринта). Разговорите са нещо, което трябва да се бутилира и продава в аптеките - помагат при охлузни душевни рани, причинени от поведение "слон в стъкларски магазин" и "не знам какво искам, но знам как да го съсипя".

1 коментар:

  1. Трудно ми е да преценя доколко е било целенасочено, затова в случай, че не е било, да припомня, че SoB обикновено значи по-различно нещо от "Spirit of Burgas". Е, вярно, най-често е само с главни букви. Независимо от замисъла получилото се double entendre (сигурно е в друг род, ама като не знам) ми харесва :)

    Вчера прочетох това произведенийце:
    http://tetkam.net/article.php?item=1920
    Днес ми се вижда по-подходящ ден да го посоча.

    Боян

    ОтговорИзтриване